Povestea autostrazilor din Romania

avem nevoie de autostrazi
Share Button

Ma uit ca mai mult se vorbeste de autostrazi decat se face ceva efectiv pentru constructia acestora. Adevarata problema nu o reprezinta banii, daca se facea pana acum totul cinstit si cu cap, aveam pana acum toate autostrazile de care avem nevoie.

Politicientii vor sa fure cat mai mult, si unde nu este rost de spaga suficient de mare nu ii intereseaza sa faca ceva, dar si asa daca ar gandi cu cap, ar fi mai interesati sa dezvolte economic aceasta strada, daca sunt bani multi si comisionul lor va fi mai mare.

Eu daca as fi politician as incepe sa dezvolt acele segmente de autostrada care ar aduce un aport imediat in economie, as vedea unde se gatuie traficul mai tare si acolo as face primele sectoare de autostrada.

Din experienta mea orasele si satele sunt cele care reduc viteza de deplasare si eventul produc si blocaje, asa ca as investi prima data in realizarea unor centuri in regim de autostrada pentru orasele cu traficul cel mai important, apoi toate drumurile nationale, europene care se repara si se reconstruiesc as da ordin sa se construiasca astfel incat sa nu mai treaca prin localitati si o lege prin care sa se interzica constructia de locuinte langa drumurile nationale si europene.

avem nevoie de autostrazi

Info Prahova comenta despre esecul constructiei Autostrazii A3 Comarnic – Brasov „Singura mea multumire este ca de fapt s-a pus capat ideii de parteneriat public privat in ceea ce priveste constructia de autostrazi, caci daca sunt dispus sa platesc o taxa ca in Europa p[entru ca merg pe autostrazi, nu sunt dispus sa o platesc la intare sau la iesire, ori de cate ori ma plimb.”

Din punctul meu de vedere aceasta autostrada nu este necesara nici acum si nici in viitor, traficul de marfa inutil trebuie scos din zonele turistice, trebuie ca tot acest trafic sa fie redirectionat spre alte trasee, iar autostrazile sa fie construite astfel incat sa reduca si numarul de km dar si sa tina cont de marimea traficului.

Intre comarnic si Brasov ar trebui sa existe doar trafic turistic si al celor ce locuiesc in zona, plus traficul de marfuri local.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *