Vreau sa am succes

Vreau sa am succes
Share Button
Astazi vorbim despre promovare si recunoastere pe piata.

Pana de curand eram invatati ca, mai intai trebuie sa cream produsul pe care vrem sa il vindem si apoi sa incepem promovarea lui.

Aproape ca este logic sa gandim asa nu, ca doar nu vindem pielea ursului din padure sau cioara de pe gard!

Aceasta gandire tine totusi de trecut. Astazi, daca vrei sa vinzi ceva, trebuie mai intai de toate sa ai cui! Asta inseamna ca te uiti sa vezi ce anume isi doreste lumea, ce cere piata, pentru ca apoi sa satisfaci acea nevoie. Despre acest aspect voi scrie intr-un mesaj viitor mult mai in detaliu asa ca tine aproape!

Vreau sa am succes

Acum, revenind la povestea de astazi, pentru ca tu sa iti poti promova produsul, fie ca acesta este chiar numele tau, brandul tau, sau un curs online, sau un workshop, seminar, prezentare, samd, este important, este esential chiar, ca oamenii sa STIE de el si de tine cu mult inainte ca acel produs sa fie gata de lansare.

Azi suntem cu totii asaltati de oferta uriasa de pe piata! Aproape sufocanta.

In fiecare zi primim invitatii la 5-6 evenimente pe FB, fara sa mai vobim de reclame, promotii, premii si multe altele.

Ei bine, pentru ca lumea sa stie de tine, sa stie despre produsul tau, trebuie ca mai intai sa le vorbesti despre asta, sa creezi asteptare.

Degeaba ai cel mai tare produs daca nu ai cui sa i-l vinzi.

Asadar, creeaza mai intai o comunitate in jurul tau, al brandului tau, al firmei tale.
Creeaza comunitate, sustine-o in timp, comunica direct si personal cu membrii comunitatii tale iar atunci cand produsul este gata de lansare, poti sa mentionezi asta in mod nonsalant celor care sunt parte din grupul tau.
Este ca si cum le-ai spune prietenilor tai ca maine faci X si ii inviti si pe ei sa vina, prezenta lor bucurandu-te!

Multor oameni nu le plac surprizele si, nimanui nu ii plac oamenii de vanzare.

Daca tu esti prietenul meu si de 2 luni imi vorbesti despre un proiect la care lucrezi, imi creezi asteptati si imi doresc sa aflu mai multe astfel incat, atunci cand ma anunti ca vei lansa produsul, voi VREA sa il vad.

Daca in schimbi ma suni si imi zici. am un produs super ultra extra cel mai tare si mai motul, atunci este posibil sa iti inchid usa in nas.

Asadar, recapituland, creste grupul de prieteni si clienti carora vrei sa te adresezi cu mult inainte de li te adresa, astfel incat, atunci cand vrei sa le spui ceva, 1) va avea cine sa te asculte, 2) vor vrea sa te asculte si 3) vor dori sa (te) urmeze.

Tu ce vrei sa promovezi?

Ce ai de oferit lumii?

Cum te-ai gandit sa spui oamenilor despre asta?

Cand te-ai gandit sa spui oamenilor despre asta?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *